Startuj z nami | Dodaj do ulubionych
Czwartek 2 Lutego 2023 Imieniny: Kornela, Marii, Mirosawy     os�b on-line [1]


Ta pikna rolina o niebieskich, maych kwiatkach ronie niemal wszdzie. Tu na zdjciu gdzie w okolicy gry Chemiec.
fot. M. Szafirski

infoEXPRESS









poznaj SUDETY

wstecz strona gwna
12 Marca 2006, 10:39 | FOTOrelacja

Juventur nie da szans Rokowi

W meczu wyjazdowym w Sycowie, TS Juventur Koksownia WABRZYCH pokona tamtejszy ROSIEK 3:0. (25:18, 25:21, 25:18). foto: { i.}

















































ROSIEK Sycw - TS JUVENTUR KOKSOWNIA Wabrzych 0:3

fotografie: { i.} Irek Piwowarski | © { i.} 2006.
Wszelkie prawa zastrzeone.


Przeczytany [7506] Dodaj komentarz


KOMENTARZE:
12 Marca 2006, 11:06
Autor: gabry
Szkoda, ze nie ma fotek naszych kibicow :(
12 Marca 2006, 11:48
Autor: :(
popieram Gabrysia, nie ma zdjec naszych wspanialych kibicow, ktorzy w liczbie 48 dopingowali swoja ukochana druzyne:( wstyd Panie Irku, wstyd....
12 Marca 2006, 12:15
Autor: marchewa
myslalam ze kibice sa po to by kibicowac wlasnej druzynie a nie po to by robic z siebie gwiazdy i przegladac sie na zdjeciach to byl mecz Juventuru a nie festiwal kibicow i ten fotoreportaz to pokazuje. Fajne fotki i gratulacje dla chlopakow!!!
12 Marca 2006, 12:29
Autor: I LIGA
ABSOLUTNA DOMINACJA JUVE CALY CZAS PROWADZILO W MECZU!!! I LIGA NASZA JEST!!!!!
12 Marca 2006, 12:35
Autor: mool
Swiety mecz, swietne zdejcia! Dobrze, ze pan Irek byl z nami!
12 Marca 2006, 12:38
Autor: Ania
Krzysiek Zdrzalka jest nie do zatrzymania uwielbiam te jego loty! pozdrawiam Ania
12 Marca 2006, 12:51
Autor: Gabry
Ale z drugiej strony Pan Irek nie mia ciekawej miejscwki do Fotografii :) i jak na t miejscwk fotki s wietne!
12 Marca 2006, 13:23
Autor: Diana
Do --- >Gabry. Wypisuj dalej takie glupoty to wkrotce nie bedzie fotek siatkarzy tylko sam Klub Kibica i tez Twoja piekna twarzyczka :) Trzeba pamietac ze to druzyna pracuje na zwyciestwo i to KK jest dla druzyny a nie odwrotnie, zamiast cieszyc sie ze zwyciestwa i tworzyc dobry klimat to siejecie niesnaski wstyd KK wstyd :)
12 Marca 2006, 16:26
Autor: gabry
Ale skad ten bulwers? :) napisalem tylko, ze szkoda :)
12 Marca 2006, 16:30
Autor: :(
awodnicy graja dla kibicow, czym byly bye mecze gdyby nie kibice, czy to cos zlego ze chceilibysmy miec jedno zdjecie jak cieszymy sie ze zwyciestwa itd...
12 Marca 2006, 17:23
Autor: gabry
Delektujmy sie fotkami, zamiast stwarzania niepotrzebnych sporow
12 Marca 2006, 17:32
Autor: PunktSetMecz
Ale przeciez nikt nie tworzy niesnanek, co Wy zaraz z tymi niesnaskami. Ktos chce sie wypowiedziec i to robi. Wszyscy wiemy, ze w meczu chodzi glownie o chlopakow, gdybysmy mieli inne stanowisko pewnie bysmy wcale na mecze nie chodzili. Ogladamy tam tylko i wylacznie ich gre i na tym nam najbardziej zalezy i dlatego fotki sa znakomite! A swoje fotki tez mamy tylko na innej stronie :).
12 Marca 2006, 19:30
Autor: magda
Nom a wracajc do zdrzay to fajna dupeczka :D:P moe kiedy go poznam :D:P
12 Marca 2006, 19:34
Autor: Marta
No fajna, ale osobiscie widze lepsza :D :P.
12 Marca 2006, 23:10
Autor: HugoCopter
Konkretniej dziewczyno, konkretniej :)
12 Marca 2006, 23:17
Autor: pytanie
czy to prawda ze bedzie mecz ze zagraja dawne gwiazdy juventuru i aktualni zawodnicy z jastrzebskim weglem??? czy ktos moze to potwierdzi i ma sprawdzone info???
13 Marca 2006, 09:16
Autor: D.T.
I TAK MA BYC W POZNANIU!!!! TRZYMAM KCIUKI I POZDRAWIAM PIERWSZOLIGOWCW JUVE!!!!
13 Marca 2006, 14:33
Autor: do Pytanie
Mog tak informacje potwierdzic , pewnie pojawi sie niedlugo info o tym na oficjalnej stronie klubu
13 Marca 2006, 18:27
Autor: do Pytanie
29.04 lub 6.05 odbedzie sie mecz Juve kontra poczone siy Skry Bechatw i Jastrzbskiego Wgla,druyn t poprowadzi duet trenerski Mazur i Bosek, potwierdzili swoj obecno: Andrzej Stelmach,Krzysiek Stelmach, Krzysiu Ignaczak, Robert Szczerbaniuk i Krzysztof Jaczak
13 Marca 2006, 23:04
Autor: Hans - Wrocek
Panie Irku a czemu nie ma czirliderek, no nieladnie, nieadnie ;) pozdro od kumpla ze starych czasow
14 Marca 2006, 15:42
Autor: Syc.
Do Hans - Wrocek: moze dlatego, ze w ogole nie bylo ich na meczu...?
14 Marca 2006, 15:44
Autor: :)
Uwazam, ze Zdrzaleczka z mamusia wyglada pieknie :).
14 Marca 2006, 16:01
Autor: sycow
u nas nie ma fajnych dziewczyn druzyny te juz pewnie nie bedzie.
14 Marca 2006, 20:27
Autor: w-ch
Tylko wspczu...
15 Marca 2006, 16:24
Autor: Dawid9
wporzo gostek
24 Marca 2006, 09:41
Autor: kibic
Grnik nie da szans Rokowi, tak samo jak nie da Poznaniowi.
5 Kwietnia 2006, 15:54
Autor: ???
Ale jaki Gornik? My tu gramy Juventurem :P.
9 Grudnia 2006, 22:34
Autor: Sycw
eeeeeej jaka ciema;/ przeciez przegraliscmy z wami 3:1 a nie jak jest wyzej napisan 3:0 buhaha chcecie sie dowartowsciowac?? i tak KAMA ROSIEK SYCW jest najlepsza;]
10 Grudnia 2006, 12:09
Autor: kox
Zobacz na dat matole, ten artyku jest z poprzedniego sezonu :))) Tak wtedy jak i teraz te dostajecie w d***
Publikowane komentarze s prywatnymi opiniami uytkownikw portalu. Redakcja portalu Twoje Sudety nie ponosi odpowiedzialnoci za tre opinii.

Redakcja portalu zastrzega, e w komentarzach i opiniach nie mog znale si treci reklamujce przedsibiorcw, ich dziaalno lub oferowane przez nich towary i usugi; nie mog si te znale treci zabronione przez prawo, wulgarne, obraliwie, naruszajce zasady wspycia spoecznego, naruszajce prawa Redakcji lub innych osb - w przypadku pojawienia sie takich opinii bd one przeredagowane, ich tre skrcona lub usunita.




Nie Przegap!
OGOSZENIA


S O N D A
Co sdzisz o obostrzeniach w zwizku z ogoszon pandemi?
S przesadne, a takiego wielkiego zagroenia przecie nie ma 100.00%
Uwaam, e wprowadzone przepisy s uzasadnione i kady powinien si do nich stosowa 0.00%
Nie mam zdania0.00%

Wiadomoci // region

:: DIORA - kolebka polskiej elektroniki
Wystawa staa powicona Zakadom Radiowym Diora w Muzeum Miejskim Dzieroniowa zostanie zmodernizowana. Placwka otrzymaa dofinansowanie w wysokoci 171 399,80 z na realizacj zadania pn. „DIORA – kolebka polskiej elektroniki”.

:: Ceramiczna przygoda ze sztuk
Jak wyglda zawd garncarza i na czym polega? Jak wasnymi rkami wykona ceramiczn miseczk, figurk, kafel? Jak wydoby z gliny faktur i przygotowa j do wypalania oraz szkliwienia?

:: Jak wygra Brexit? - webinar 18 stycznia 2023r., g. 10.00
Brexit jest kluczem do wejcia na ciek przyspieszonego rozwoju Twojej firmy. Dlaczego? Po 2016 roku wielu midzynarodowych dostawcw ograniczyo lub zawiesio swoj wspprac z partnerami z UK. Po dzi dzie 7 gospodarka wiata mierzy si z konsekwencjami zerwanych acuchw dostaw. W efekcie powstaa luka, ktr Twoja firma, ze swoj ofert, moe wypeni. WSSE wraz z partnerami chce zapewni Twojej firmie niezbdne narzdzia oraz wiedz, by wykorzystaa t niepowtarzaln okazj do przyspieszenia swojego rozwoju.

:: Program Cyfrowa Gmina w Guszycy
Gmina Guszyca zrealizowaa program "Cyfrowa Gmina" wspfinansowany przez Uni Europejsk w ramach Europejskiego Rozwoju Regionalnego, Program Opreacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

:: Szkoa Lena w Bielawie
W Bielawie funkcjonuje od roku 2010 Szkoa Lena, jest to terenowy orodek edukacyjny, znajdujcy si w bezporednim ssiedztwie parku krajobrazowego najstarszych gr Europy - Gr Sowich. Placwka ma na celu promowanie wrd modych ludzi postaw proekologicznych i stanowi element opracowanej przez miasto strategii edukacji ekologicznej.


Archiwum

Szukaj w newsach:
Szukaj po czasie emisji:
Luty 2023
Po Wt Sr Cz Pi So Ni
1 2345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728


Copyright Twoje Sudety © 2004 | Wszelkie prawa zastrzeone. Kopiowanie lub jakiekolwiek inne powielanie i wykorzystywanie wszelkich materiaw zamieszczonych w serwisie - bez zgody redakcji - wzbronione. Kontakt: redakcja@twoje-sudety.pl
Kontakt w sprawie reklam na serwisie

polityka oczami kobiet - doradca biznesowy play - zarzdca nieruchomoci warszawa - wiece z wosku pszczelego - ceramika Bolesawiec kropka